Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

KOMPLET Z KORALIKÓW NA SZYDELKU

Moje pierwsze komplety z koralików.
Większość moich znajomych to kobiety w "Kwiecie Wieku" (hi, hi, hi), które mają wpojone, że coś musi współgrać z czymś i bransoletka ma pasować albo do kolczyków, albo do wisiorów, a noszenie jej "samotnie, jest wyrazem złego gustu (?!!!)
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom- taraaaaam- MÓJ PIERWSZY RAZ- a raczej dwa razy: pierwszy raz komplet i pierwszy raz wzór na sznurze  ( jeszcze taki nieśmiały-jak przystało na pierwszy raz:)))
Wzory znalazłam przeglądając bloga koralikowego guru czyli Weraph.
1. Salamandra- bo przypomina mi tego ogoniastego płaza:))) Przyozdobiłam ją różą- z bardzo prozaicznej przyczyny- nie miałam płaziego charmsa:( pędem nabędę i zmienię- obiecuję!
źródło:http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Salamandra_salamandra_Saarland_008.jpg  
....to był oryginał, a teraz mój komplet:

... mój płaz taki mało wypasiony, tylko z 6 koralików w rzędzie, ale za to z JAKICH koralików!!! Toho Hex!!! Są to koraliki sześciokątne i bardzo ładnie mienią się w słońcu.



2. Dzisiejsze Niebo. Za oknem widzę właśnie takie kolory: błękit przetykani bielą piórkowych chmurek.
Koraliki kupione za całkiem spore pieniądze ( drożej od Toho) okazały się nierówne i pękające podczas pracy.


Wieści z pola bitwy: SZYNA Z PALCA ŚCIĄGNIĘTA( !!!)  w ramach palcowej rehabilitacji mogę śmigać szydełkiem i igłą ile mi na to czas pozwoli!!
Pozdrawiam Aśka

20 komentarzy:

  1. No to śmigaj śmigaj :D
    Bardzo ładna salamandra Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje- chyba drugą dla siebie zrobię:)

      Usuń
  2. Nie cicho, tylko zaniemówiłyśmy z wrażenia :)))))) Piękne komplety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że coś z moim blogiem się dzieje niedobrego:)

      Usuń
  3. Piękne komplety:) Zwłaszcza ten drugi, piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompleciki są śliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wow!!!!!!! Kolana mi się ugięły!!!! Ja to taka raczkująca jestem... ale Zdolnych- Młodych podziwiam!!!! Dlatego szczególnie Dziękuję!

      Usuń
  6. Podziwiam! Pięknie wykonane. Ileż to trzeba mieć cierpliwości do tych koralików! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nanizanie koralików to dla mnie najmniej milszy punkt robótkowy( cierpliwości-brak),ale za to dłubanie szydełkiem- miodzio!

      Usuń
  7. Zaskakujący i piękny kontrast! Piekielnie elegancka Salamandra i spokojne błękitne Niebo.
    Piękne komplety! Już robią bardzo pozytywne wrażenie, a co dopiero w połączeniu z odpowiednią garderobą. Miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Dniu Kobiet Salamandra miała swój debiut- chwalić się nie wypada:)))

      Usuń
  8. Śliczne kompleciki , a ten czarno - pomarańczowy rewelacyjny . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozwalam Ci na popełnienie plagiatu :-) Amelka będzie zadowolona z różowej bransoletki, ach ten różowy kolor :-) a i jeszcze jedno ponawiam zaproszenie po wyróżnienie, może wcześniej wiadomość do Ciebie nie dotarła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze sprubować z tych szesciokatnych zrobic cos bo bransoletka w twoim wykonaniu pekna.
    Ja jestem poczatkujaca dopiero . Pozdrawiam cieplutko i wiecej takich pieknych dzieł życze.

    OdpowiedzUsuń