Obserwatorzy

wtorek, 11 czerwca 2013

MOJE ZMAGANIA Z HAFTEM KORALIKOWYM...

Wyszedł jak wyszedł- mnie się podoba!!! A to ważne, bo miał mi poprawić humor:)
Dumna jak paw, strojna w Jaspisowe Oko, pomaszerowałam do pracy- a tam się zaczęło
- Jaka Ty zdolna jesteś....
- W TVN-e  powinnaś wystąpić...
- I to tak Ty sama??? Samiuteńka???....
- Ja też chcę!
- Ja też chcę!!...
- I ja!!!...
 Chodziłam dumna jak indor z moim wisiorem na szyi:-)))
-Gul, gul, gul.....
-gul....gul.....- prawie było słychać indycze gulganie wychodzące z mojego gardła...
 Potem mi głupio było, że taka nieskromna ze mnie baba, ale pochwały tak przyjemnie łechtały moją ( i tak niską!) samoocenę!
I to nic, że haft krzywy, niteczki wystają, koraliki różnej wielkości.... PODOBAŁ SIĘ INNYM!- ważne!!!- mnie samej też! Następne będą ładniejsze, bardziej równe, wymyślniejsze- ale ten- jest moim pierworodnym:-)


A tak lśni w słońcu:



10 komentarzy:

  1. rzeczywiście piękny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczniutki bardzo! Powinnas byc dumna ,bo wyszedl rewelacyjnie ! Pozdrowionka Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woda sodowa Ci nie uderzy z tego powodu więc bądź dumna i ciesz się z pochwal:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten Twój wisior okazały:) Słusznie jesteś dumna - ja też bym była. Kiedyś próbowałam, próbowałam, próbowałam... i efekt mnie nie zadowolił. Teraz czeka ten mój kamyczek różowy, aż mi nerwa przejdzie;) Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękny Ci wyszedł ten wisior, aż trudno uwierzyć, ze pierwszy raz to robiłaś. Drobne nierówności, o których piszesz wskazują tylko na to, że to ręczna robota, a nie maszynowa i jeszcze bardziej jest atrakcyjny - gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. o gulgaj sobie do woli bo wisior prześliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. obiecujący początek... trening czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się w pełni z komentarzem sąsiadki z góry - KAŚKI L. :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwota, że się podoba -bo zacnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń