Obserwatorzy

środa, 7 listopada 2012

UROCZYŚCIE OTWIERAM...

swój sezon świąteczno- robótkowy:)
W tym roku mam dwie choinki do przystrojenia (moja i córki). No właściwie to trzy bo siostra już od kilku lat prosi o zrobienie gwiazdek szydełkowych- tylko ten mój brak czasu....
Taką choinkę zrobiłam z...
....gazety. Pomysł przyniosłam z przedszkola. Wszystkie namiętnie składamy, dbamy o środowisko, recykling uznając.

Zrobiłam dwie, ale jedna poszła do siostry (żeby nie marudziła o gwiazdki). Brokat świeci słodko więc nie trzeba żadnych więcej ozdób na nią przyklejać.
Przy okazji wyciągnęłam swoje zeszłoroczne gwiazdki, aniołki i dzwoneczki. Okazało się, że część z nich wymaga renowacji ( prania i krochmalenia).
Jakoś ich mało zostało.... Zrobiłam w zeszłym roku ponad trzydzieści, ale większość gości pytała :MOGĘ JEDNO???!!! Tym sposobem zostało tyle:(






Jeden z moich dzwoneczków ( zaplątał się biedaczek razem z kilkoma aniołkami  do pudełka z gwiazdkami, zamiast siedzieć między swymi:(

Pudło anielskich i dzwonowatych jeszcze w pawlaczu cierpliwie czeka na czas bardziej świąteczny.
A to gwiazdysie tegoroczne, z szydełka zeskoczyły przed momentem. Złociste czekają na inne koleżanki, żeby się wykąpać, nakrochmalić i napiąć ( dobrze, że nie wypiąć)
Byłabym chrumkaczem, gdybym nie wspomniała o przyjacielu pomagającym mi w robieniu, fotografowaniu i pisaniu tego postu:
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.







9 komentarzy:

  1. Same śliczności :))) a choinka bardzo interesująca i pięknie wyglądająca :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdeczki śliczne, choinka bardzo pomysłowa, a pomocnik ... no cóż, bez niego byś pewnie nic nie napisała. Ja mam też czworonożną pomocnicę ... Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka bardzo pomysłowa, powiedziałabym ekologiczna. Śliczne gwiazdeczki, ale piesio najładniejszy
    pozdrawiam Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazałam psinie komplementy- mało mu skóra na czole (pies ma czoło?) nie pękła z dumy:))) Dziękuje

      Usuń
  4. Śliczne gwiazdeczki i choinka też super!!!Piesek bardzo dostojny:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubi pozować, jeszcze muszę go nauczyć przymierzać wszystkie moje dziergadła.

      Usuń
  5. Choinka superaśna a zobacz jakie ja mam zapraszam.

    OdpowiedzUsuń