Obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2014

To, czym się ostatnio zajmowałam...

....w części... Fotki, które odnalazłam w telefonie ( w dalszym ciągu nie dorobiłam się "normalnego" aparatu:-(
Zawodowo znowu zaczyna u mnie KIPIEĆ...
Na brak wolnego czasu to już chyba nudno ciągle mówić. W głowie tyle projektów, planów, a moje igły do nawlekania koralików pochowały się nie wiedzieć gdzie. A inne przez otwór 11 przejść nijak nie chcą. Tak, tak znam przysłowie o złej tanecznicy:-))
Tak więc, Taraaaaaaaaaaam!
Księgi pamiątkowe dla rodziców odchodzących z przedszkola dzieci:
Starałam się aby wszystkie były podobne, żeby nie było zazdrości.
Oczywiście wzorowałam sie na kursie Ani.
A teraz kwiatki na Dzień Mamy.

No i tyle na dziś. Będzie dalszy siąg z koralikami. Kiedy? Sama nie wiem. Pa.


4 komentarze:

  1. ładne księgi :) i super kolorowe kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i kolorowe prace;)
    Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne... a gdzie zdjątka Asik ? robótek oczywiście
    Genting Crown

    OdpowiedzUsuń