Obserwatorzy

piątek, 27 grudnia 2013

DORWAŁAM APARAT...

...i napstrykałam fotek moich ostatnich prac.
Pierwszy to świąteczny wieniec, który tak bardzo spodobał sie moim Biedronkom, że obskubywały go namiętnie:-) To, co z niego pozostało- powiesiłam na ścianie - obrywanie ozdób ustało. Troszeczkę jest goły, uzupełnię go małymi balonikami i będzie charakterny-noworoczny.

Druga, to wspomniana w poprzednim poście "grupowa" choinka, ozdobiona zabawkami wykonanymi przez moje maluszki i ich rodziców.
Zrobiłam kilka wiklinowych choinek, które zdobią okna.
Tablica w sali też nabrała zimowego wyglądu:
W Każdym kącie (nawet pod palmami) jest kolorowo i świątecznie
Zapomniałam tylko obfocić sufitu i zwisających z lamp śnieżynek, Mikołajów i Skrzatów zrobionych z płyt CD.
Kocham swoja pracę....:-)

2 komentarze:

  1. Też bym kochała :D Cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Asiu :) A sala przedszkolna z tą choinką wygląda rewelacyjnie :) Wspólne ubieranie to genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń